Om Voksenopplæringssenteret

Voksenopplæringssenteret tilbyr norskkurs til voksne innvandrere. Norskopplæringen er arbeidsrettet og følger læreplan i norsk og samfunnskunnskap.

voks@baerum.kommune.no
Kunnskapssenteret, Otto Sverdrups plass 4, 1337 Sandvika
Voksenopplæringssenteret i Bærum, Postboks 700, 1304 Sandvika

Vi tilbyr norskkurs for voksne innvandrere

Et norskkurs hos Voksenopplæringssenteret kan være første skritt på veien mot jobb og en mulighet til å delta aktivt i det norske samfunnet. Moderne lokaler, digitale verktøy i undervisningen og et internasjonalt, mangfoldig miljø gjør at både ansatte og kursdeltakere har en flott arbeidsdag.

Bransjetilpassede norskkurs ute hos bedrifter

Vi tilbyr også kurs på arbeidsplassen hos bedrifter som vil sikre at alle medarbeidere har de norskferdighetene som kreves i dagens arbeidsmarked. Kursene kan skreddersys til bedriftens behov.

Hvert år får mange kursdeltakere sitt første møte med norsk arbeidsliv gjennom norskkurs med praksis hos private og kommunale bedrifter.

Mangfold på arbeidsplassen er verdifullt og lønnsomt. Vil du vite mer bedriftstilpassede norskkurs eller er du nysgjerrig på hva det betyr å ta imot en deltaker i praksis? Kontakt oss eller besøk oss i Kunnskapssenteret, midt i Sandvika sentrum!

Voksenopplæringssenteret er stolte over å være en del av det arbeidet som gjøres for opplæring og inkludering i kommunen. I 2018 vant Bærum kommune IMDis bosettings- og integreringspris.

Følg oss på Facebook

Nyttig informasjon

Voksenopplæringssenteret

Kontakt Voksenopplæringssenteret

Kunnskapssenteret
Otto Sverdrups plass 4
1337 Sandvika

Postadresse:

Voksenopplæringssenteret i Bærum
1304 Sandvika

Telefon: 67 50 67 50. Telefontid hver dag kl. 12.00-1500.

E-post: voks@baerum.kommune.no

Drop-in for hjelp:

• Mandag-torsdag: klokken 13.00-14.00.
  • Fredag: stengt.

Møt oss i 4. etasje.